BSunucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kusura bakma hocam cidden tebrik ediyorum malum piyasada haddinden fazla
insan emeklerini tüketen insanlar var haliyle insanlar şüpheci davranıyor.
doğru bir karar
Canımsın baş tacısın

Memnun kalayım zaten başka birşey istemiyorum , bazı kişiler var evet 15 yaşında 16 yaşında deneme diyorlar para vermiyorlar kullanıyorlar beğenmedim diyorlar bunun farkındayım , yok abi ben hizmetimi alır paramı peşin öderim ticaretlerimdede bu yansımıştır.

İyi geceler