içeri girersek rusya istediği kadar yardımda bulunsun. halk zaten 2ye bölünmüş. içeri girmemizle halkın yarısını arkamıza alabiliriz. esat öldüğü vakit savaş biter. yalnız buna şuan hiç gerek yok. zaten yeterince boş beleş işlere askerlerimizi şehit veriyoruz.