Valla bi tanıdık var bana sadece şunu söyledi.
Dediki ben içkiyi bıraktıgım Gün Yeniden Dogdum..
İçkiyi bırakıp dine namaza döndü.
ALLAH inş. tüm kardeşlerimize abilerimize Nasip eder bırakmayı.
edit: şunuda söyliyim..Sigara ile içki ile güzel bi yazı vardı belkide şiirdi Belikide bi panelde dinlemişimdir aklımda kalmış.
Sigarayı İçkiyi niye içiyoruz??
Sigara İçki Keseme Zararı var , Ve En önemlisi Sevdigime zarar . gibi bişiydi.