DraqoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hep forumda gözüme çarpıyorsunuz milleti aşağılayıcı laflarınızla dikkat Edin bence Aşağılanan duruma gelmeyin
Sizde yüzyılın olayını yakalamışsınız Artık alıştı forum ant07 ye..