Konu
Ayrıldık...Moralim Çok bozuuk çoook oturup ağlıyorum ama çok sevmiştim be abi.
01-10-2012, 18:46:55
#3
EftalBulut
Onursal Üye
Üzmeyin kendinizi , bir kaç haftaya duzelırsınız.