Cumartesi günü kartvizitlerimi aldım. 25 TL ödemiştim,doğru söylemek gerekirse aşırı kaliteli birşey beklemiyordum. Kutuyu açtığımda inanın çok şaşırdım,beklediğimin çok ve çok üzerinde kaliteli geldi kartvizitler. Kendisiyle çalıştığım için beni pişman bırakmadığı için kendisine şükranlarımı sunuyorum,gönül rahatlığı ile çalışabilirsiniz kendisiyle.