kralmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
settings/system settings/system information

Bu arada bana bidaha liseli dersen sana gönül koyarım haberin olsun
tamam 6.60mış.

birşey sorcam kırma işlemini yaptık diyelim istediğim zaman orjinaline geri dönebilir miyim yani fabrika ayarlarına dönecek?

Bu liseli bi harika dostum