Ben bu işten bi şey anlamadım. Hem bu şekilde bir çok yerde teşekkür etmiş, sonrada şaka yaptım aslında bunu yapan başkasıydı onu kınamak için dalga geçiyordum demişsiniz ??????? Site sizin değil mademki, Adsense hesabı banlanabileceğinden haberi varmı acaba site sahibinin. Yoksa bugün yarın hesabı kapatılınca , allah allah niye kapattılar bizim hesabı içinde bir sürü param vardı diye forumda konu açanlardan mı olacak ?


netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tıklarınız için çok tşkler arkadaşlar
netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş yürekten destek veriyo çok teşekkürler
Forumdaki arkadaşlar işe uyanıp şikayet butonlarına basılınca işin rengi değişmiş

netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
esprili yaklaşmamdan bir şeyler çıkartamadınız mı? bu adamın yaptıgı resmen kul hakkı .

netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
site benim olsa zaten yazmazdım adamın yaptığı hileyi yazdım biraz forum hareketlensin istedim. umarım o adsensede teşvik yapan site banlanır ve aklı başına gelir. Her söze güvensek yalancı kalmazdı bu dünyada. iyi forumlar diliyorum.