Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onların kafası guzel ya da baska mac ızlıyorlar Tam rezillik bu maç arkadaşlar. İbretlik hemde. Hem kasımpaşa adına hem fb adına. Maç demeye bın sahıt ıster.
Anlamaya şuurun yetmemiş, ne desem boş.