Merhaba arkadaşlar;
Hani olur ya bazılarımız gerçekten haksızlığa uğrar o zaman moderatör 'ü şikayet edebileceğimiz bir bölüm var mı?
Var ise bu konuyu kim okuyup değerlendiriyor?
Moderatörler birliği olarak birbirlerinimi kurtarıyorlar?