degisiklik her zaman iyidir tabi, myspace sadece kendini yenilemistir, facebooku geçer ya da geçemez gibi yorumluyoruz fakat, adamlar kendileri bile ne facebook'u ne de twitter'i rakip olarak gormuyorlar ki, girste facebook ya da twiter ile giris yap butonu var. sadece kendilerine 4/5 buyuk sosyal aglarin arkasinda yer edinmeye çalisiyor ki buna da basarabilir. facebookta olmayan bir kaç özellik fark ettim. nasil ki bazilarimiz hem facebok hem twit kullaniyoruz, simdide hem facebook hem myspace kullaniriz.