O kadar pm attım, insan bi geri dönüş yapar...Biz insalık yapıp alacağımızı istemedik,msnden silince ahirette o paranın hesabı sorulmaz mı sanıyosun...
300 liralık adamsın!
(gelip desen ki kardeşim durumum müsait değil ödeyemicem,helal hoş olsun derim bunu herkes bilir,ama msn den silmek ile olmaz bu işler!)
@ismail agam kusura bakma konunu kirletiyorum ama görünce dayanamadım...
sıkıntı yok agam..
Arkadaşlar suanda sistemde sıkıntı var. Reklam açılmıyor.