Bana mesaj atıp "konu açacağım sizin konunun içeriğini alabilir miyim" diye sordunuz. "Hayır" diye cevap verdim. Konu içeriği benimkinin aynısı. Saygılı olmaya önce kendinizden başlayın sonra müşterilerinize.
r10 da bu durumlar malesef çok oluyor hocam