[QUOTE=cnetworks;1065857058]http://www.sitemkapilimi.com/ şu anda kapalı mesela size mesaj geliyor mu ?

Ya da mesaj bir kez gelip kesiliyor mu ?

Ne kadar sürede bir yeniden bilgi veriliyor ?

Girdiğiniz site kapalıysa mesaj geliyor. 2 saat sonra tekrar kapalıysa tekrardan mesaj atıyor. her 2 saatte mesaj atmaya devam ediyor. Fakat uzun bir süre siteniz kapalı kalıcaksa ayarlarım bölümünden sitenizi pasif durumuna getirip mesaj almayı durdurabilirsiniz.

Site çalışıyor durumdaysa, yönlenmişse ve yönlendiği adres çalışıyorsa apache de bir sıkıntı yoksa site çalışıyordur. Eğer site için apache çalışmıyorsa otomatik mesaj atıyor. mesaj atmadan önce 3 dakika sonra gelmek için kendini programlıyor. 3 dakika sonra aynı adresi tekrar deniyor. eğer kapalıysa mesajı gönderiyor.

Her 15 dakikada bir tüm kayıtlı siteleri denetler. her sitenin kontrol zamanı farklıdır. sistem sürekli deneme yapar ve yoğunluğu paylaştırır.

Eğer bir üye bizden ayda 50 mesaj üzeri alıcak olursa o ay 50 dan fazla mesaj gitmez. Mesaj gönderen MAXIMUMBLSM şirketimizin adıdır. Mesajlar bu başlık ile gönderilir.