LOGOLAR SÜREKLİ OLARAK KONUYA EKLENECEKTİR.
dorum dışında da işlerim olduğu için hepsini birgünde yapamayabiliyorum.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:35:07 -->-> Daha önceki mesaj 22:56:52 --

MaRuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben istiyorum özel mesaj ile gönderdim bilgileri.
MesoftBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pm gönderdim hocam
savi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben de istiyorum formu gönderiyorum şimdiden tesekkur ederim
logolar hazır

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan 22-09-2012 mesaj 01:03:48 -->-> Daha önceki 21-09-2012 mesaj 23:35:07 --

deafmute adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
son bir kota cıkarsa benıde eklermisniz
ibo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yer varsa benide araya alırmısınız
arkeyan26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pm attım
Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pm gonderildi hocam

GT-I9100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
gencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başka yer yok mu ya
elzemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam 1 kota da benim için ekler misiniz rica etsem

bugün yoruldum kalanları yarın teslim edicem arkadaşlar

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:47:23 -->-> Daha önceki mesaj 01:03:48 --

hayırlı geceler