LOGOLAR SÜREKLİ OLARAK KONUYA EKLENECEKTİR.
dorum dışında da işlerim olduğu için hepsini birgünde yapamayabiliyorum.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:35:07 -->-> Daha önceki mesaj 22:56:52 --
Ben istiyorum özel mesaj ile gönderdim bilgileri.
ben de istiyorum formu gönderiyorum şimdiden tesekkur ederim
logolar hazır

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan 22-09-2012 mesaj 01:03:48 -->-> Daha önceki 21-09-2012 mesaj 23:35:07 --
son bir kota cıkarsa benıde eklermisniz
Yer varsa benide araya alırmısınız
Pm gonderildi hocam
GT-I9100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
başka yer yok mu ya
hocam 1 kota da benim için ekler misiniz rica etsem
bugün yoruldum kalanları yarın teslim edicem arkadaşlar
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:47:23 -->-> Daha önceki mesaj 01:03:48 --
hayırlı geceler