1e-1 yapmak yerine esinlenin, rengini falan degistirin, sagina soluna cizgi atin ne bileyim, yabanci makaleleri evirip cevirip bi daha yayinlamak gibi o is gerci biraz, ama en azindan ben yaptim dersiniz, elinizde psd veya grafikleriniz olur, benim temam seninkine benziyo benden sikayetci olcaksin, tamam ama senin teman da bana benziyo ona bakarsan, arkadasin taktigi cok yerinde bi davranis olmus. Ben free olsun premium olsun wp temalarindan hosuma gidenden esinlenirim, yeniden yaparim, kirparim begenmedigim yerleri, ona bakarsaniz su kucuk ticari arac varya, fiat'in, fiorino muydu, iste ondan peugeot'da da var, citroende de var ne bileyim, kac yildir sikinti olmadi mesela.. Gerci tasarim acisindan anlasmalari var mi yok mu bilmiyorum ama, ornek bereyim dedim yinede