Konu
ilk bölümü geçemedim nasıl bir oyundur bu stres yaptım :)
18-09-2012, 23:46:13
#4
Ssedo
Cinan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Beyler 43'de bir uğursuzluk var
Kürekçilere sinir oldum
yine aynı yer son adam, lanet gitsin be
:S
http://c1209.hizliresim.com/11/l/d5thw.png
delirecem bende aynı yerde kaldım