Cinan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beyler 43'de bir uğursuzluk var Kürekçilere sinir oldum

yine aynı yer son adam, lanet gitsin be
:S http://c1209.hizliresim.com/11/l/d5thw.png delirecem bende aynı yerde kaldım