Kenshin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hızlı pm için teşekkür ederim. Tema genel şablon olarak güzel fakat renkler konusunda eleştiriye açık olduğunu düşüyorum. Renk revizyonu yapılabilir.

Hayırlı satışlar dilerim.
tema açık bi temadır tüm arkaplan menü bütün renkleri değşitirebilirsiniz