Merhaba istanbul avrupa yakasında oturuyorum. iPhone uygulamaları geliştirmek için Objecvtive C ve xcode öğrenmek istiyorum. Bu konu hakkında bilgili ve evimde ya da herhangi bir yerde özel ders verebilecek biri var ise pm telefon numarasını bırakırsa sevinirim.