atacan1986 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben burada ilk domainimi satmıyorum
ben bu forumda nelerini , nasıl şerefsizlerini gördüm kimse bilmez.
o yüzden benim için herkes potansiyele sahip . pazar olması hiçbir şeyi etkilemez devir teknoloji devri + domaini daha yüksek fiyatlara satmak isteseydim bu fiyattan açılışı yapmazdım.

VE MESAJIMA CEVAP VERMEDİNİZ . EFT GEÇTİM İHS BİLGİM ŞU VS. GİBİ. Yani ofline olman şüphelendirdi.
neyse çok önemli değil

bundan sonra konuya KOCAMAN KOCAMAN YAZACAM merak etmeyin. şu süre zarfında ödeme yapılacak yapılmazsa - verilecek falan gibi.

---------------
düzenleme :

şuan saat 12:05 dün akşam eft geçtiğinizi belirtmiştiniz. bu saate kadar çoktan hesabımda olması gerekirdi ancak 20 dk da bir kontrol ediyorum hala hesabımda değil. EFT geçtiğinize eminmisiniz ?
Durum nedir hocam ödemeyi aldınızmı?