Öncelikle Merhaba Arkadaşlar.
Yurtdışından Telefon aldırdım ve kullanıyorum şuanda.Telefonun Simlock'u kırılmış bir şekilde geldi.Telefon Orjinaldir.Pasaport üzerine kayıt yaptırmak istedim fakat Vergi Dairesine 100 tl yatırılması gerekmiş.Telefon çalışır bir vaziyette ilerde kapanma durumu var mı? Simlock'un kırılması yeterlimi ilerde herhangi bir sorun çıkarır mı ? Kayıt yaptırmadım halen bu sorular kafamda takılı kaldı.Bu 100 TL olayınında fiyat sanırım biraz düşmüş öyle duydum ama ne kadar doğru bilmiyorum

Bilgisini paylaşan herkese tşk ediyorum şimdiden.