Neden pm gönderiyorsun ki? Açık açık yazsanda herkes bu kaynağı bilse.
Bende ktu öğrencisiyim ama hiçbir bilgi olmadığı gibi mevzuatta aynı. Yani sistemde değişiklik yok. Ha akademik takvimde 2. vizeye yer verilmemiş diyorsan, yıllardır 2. vize olarak akademik takvimde yazmaz. Ödev diye geçer.
Bu arada yeni rektörümüzün babası vefat etmiş. Rektörümüzün başı sağolsun.
lazzi ile pm den konuşuyorduk zaten ondan pm attı. ben acayip bir fikir yürüttüm ve çan sisteminin gelebileceği kanaatine vardım. açıklamada 1. vize ler 9. hafta olacak diyor. akademik takvimdede 9. hafta gerçekten. telafi haftası kaldırılacak diyor. takvimde kaldırılmış

(son iki senedir telafi haftası ibaresi yer almaktadır takvimde.) tüm işaretler bu dedikodunun doğru olacağı yönünde. ama yinede açıklamayı bekliyoruz umutla