Emniyet yetkililerinden alınan bilgilere göre 8 polis şehit oldu ...7 yaralı var...
milliyet bu şekilde geçti son dakikayı.
Bu daha nereye kadar gidecek bu şekilde. dün de askeri araç geçişinde patlama oldu şehit verdik. Bu heronlar o bombayı oraya yerleştirenleri tespit edemiyormu arkadaş.
bırı 8 dıye gecıyor bırı 6 bıtı 7 sayının ne onemı var kardes
AMPUL PARTISI ne dıye gecıyor sehıtsız bır gunumuzun olmadıgını