TFF yetkililerinin yaptığı ayıp. Sonuçta o Türk takımlarını İsviçrenin köylüğündeki bir oyuncu seçmeyecek biz Türkler seçecek. Sizi bundan geri bırakmaları hiç hoş değil. Kendimi dahil etmiyorum zaten benim takımım varmış. Ama diğer takım taraftarları için üzüldüm :S