ben inanmiyorum dediklerine
havan kime senin onuda anlamis degilim ? hadi 2 bin yemege veriyorsun AYDA, 500 tl giyime mi ? pardon ama burdaki insanlar cocuk degil. bende almanyada yasiyorum gelirim türk parasi olarak 4,500 tl ama böyle havalanmana luzum yok. bu arada audi TT sürüyorum yenilerden , aylik 500 benzin , gidiyo 2,000 ise kizlara
(not: senin abrtigin gibi giderlerini bende abartim )
arkadaşım mal mıyım ben niye yalan söyleyeyim?

evet işim gücüm yok size yalan söyleyeceğim, malum boş vaktim çok ya(!)
adam gibi sordunuz cevapladım hava yaparmış gibi bir halimi mi gördünüz? kendi kendinize tribe giriyorsunuz