Tamamen size katılıyorum hocam.
Şaka maka , ama siz gerçekten şakasınız abisi..
KONU GÜNCEL
BU AYAKKABIYI GETİREBİLECEK SAĞLAM TİCARETİ OLAN KİŞİLERE ÖN ÖDEME YAPILACAKTIR , TAMAMEN ORJİNAL VERSİYONUNU YURT DIŞINDAN BİZZAT GETİREBİLECEK KİŞİLERE DUYURULUR...
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:53:00 -->-> Daha önceki mesaj 13:52:29 --
Bu ayakkabıyı alırsam elimin üzerinde yürürüm
ESKİTİRİM ben ayağımda , nadiren giyerim özel günlerde ...