Su meseleyi hala anlamayanlar var.
Mesela vodafone tarifeye ek 4 liraya akili telefon veriyor. Oysa isin asli oyle degil. 90liralik paketteysen tarifeye 4lira ek oluyor 50 liralik bir paketteysen tarifeye 15 lira ek oluyor, 20-30 liralik paketteysen tarifeye 25-30 lira ekleniyor. 24 ay taahhut yapiyorsun. Peki telefonun sim kartini kirip turkcell e gecersen fatura gelmez mi vodafonedan? Arkadasin biri alin kirarim demis. Siz kendinizi kim saniyorsunuz da amerikadan taahhutlu telefon almayi dusunuyorsunuz? Bu forumdakilerin cogu turkiye den taahhutlu telefon alamaz. Turk operatorler bile en az 12 aylik faturali hattinin olmasini ve son 6 aylik fatura toplaminin 200 liradan fazla olmasini istiyor. Yani 20 liralik faturali hat ile alamazsin. Amerikada kredi skoru diye bir sey var. Turkiye ye de geliyor ayni sistem. Borclarini zamaninda odeyeceksin, gec odeme yapmayacaksin, borcun olmayacak kredi skorun sallantidaysa kimse senin taahhutune guvenmez.
sent from Motorola XOOM mz601