Bu fiyata alabilmesi için arkadaşın, AT&T operatörü ile, 24 aylık bir kontrat imzalaması ve her ay belli bir miktar AT&T operatörüne ücret ödemesi gerekmektedir. Lütfen şu 199$ olayını yanlış anlamayalım. 199$'a iPhone 5 olmaz arkadaşlar! Bizde nasıl vodafone 1tl'ye telefon diyor, adamlardaki olayda budur. Lütfen iyice araştıralım.
Öyle olduğunu bende biliyorum fakat,burda tugay33 nickli arkadaş unlock yapınca ödemeye gerek kalmıyor.