Beyler mat-1'de fem'in sorularını bi şekilde çözüyorum, kültür'ünkiler zor geliyor. Normal mi bu? Neye göre anlayacağız konuyu bitirip bitiremediğimizi?
FEM en son çözeceğimiz soru bankası olması lazım hocam. Dershane hocalarının dediğine göre zorluk sırası ;
- Güvender
- FDD ( Final )
- FEM
Fem ve o tarz kitapların soru tarzları değişiktir ve zordur. O soru bankalarını Yıl sonuna doğru veya yıl başında çözmeye başlamamızı istiyorlar.