NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olması dileğiyle.
inş. hayırlı olur Mete hocam.

Darklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Firma tarafımızdan devir alınmıştır. Öncelikle karşılıklı olarak güven için Hüseyin bey 'e teşekkür ederiz.

Haricen hizmet alan kişi/ler merak etmesinler sıkıntısız bir hizmet sürdürmeye devam edeceğiz.
Hayırlı olsun Onur hocam ben teşekkür ederim. yeni projelerinizde daha iyi yerlerde görmek dileğiyle.



hasanyildiz84 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı Olsun...
teşekkürler Hasan hocam.

arkadaşlar gördüğünüz üzere devirin sıkıntısız ve kimseyi mağdur etmeyecek şekilde olması için gayret içindeydik, böyle bir durum olmazsa AktifDomain yoluna devam edecek dedik. Ama AktifDomain sizin de bizim de istediğimiz gibi bir firmaya İnternetBilişim'e gitti. Ben şahsım adına bu satıştan çok memnun kaldım inş. sizlerde memnun kalacaksınız. Tekrar herkes için hayırlı olsun.