SeoSarp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu sizin daha iyi bilmeniz lazım; Osman Paşa'nın döneminde terörle mücadele vardı, şimdi müzakere.

Kişisel yorumum: ben yemedim, yiyene soda gönderelim iyi hazmeder.
daha ne deyım daha dıyecegımı demıs arkadas