AbdullahAygul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ttnet in verdiği modemlerde kurulum modem kitapçığındaki gibi olmaz, ttnet modemi size herşeyi hazır, kullanıcı adı, şifre girilmiş olarak verir, direk bağlantıları yaparsınız, modem cd sinden program kurmanıza dahi gerek yoktur. Kabloları bağlar internete girersiniz.
Siz öncelikle ethernet sürücünü kontrol edin, sürücü yüklü olmuyabilir, bi şekilde silinmiş olabilir, büyük ihtimalle anakarta entegre onboard ethernet kullanıyosunuz, ethernet kısmında bi arıza olabilir, aygıt yöneticisinden ağ bağdaştırıcıları sürücülerini kontrol edin. Çözüme ulaşamassan vınn gibi bi cihazla bilgisayarı nete bağlayıp bana ulaşırsan teamviewer le bağlanıp kontrol edebilirim.
Hocam ethernet driveri nedir ya? Pc ye format attım Win7 kurdum. Driverleri kurmadan herşey hazır görünüyor. Ses video vs vs driverler kurulu görünüyor. Aygıt yöneticisinden baktığımda ethernet güncelleştir diyorum Zaten güncel diyor. Ve diğerinde hepsi güncel diyor. (Ana cdlerinde vs Atı yazıyor). Ne yapıcam kafam karıştı.