değerli yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar rahatım zaten ama eve celb vs gelmesi hoş karşılanmaz bahabında aileyi söylemiştim maddi kayıp yok sadece GG hesabına girilmiş fiyatlar değiştirilmiş abuk subuk mesajlar atılmış sözde bunlar olmuş arkadaşlarıma söylemiş olduğu bundan ibaret bişe olucağından değil ama bir nebzede olsun siz değerli dostlarıma içimi dökmek istedim