ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
webdelisi, Foruma üyelik açık galiba https://www.r10.net/register.php buyur gel üstad gerisini gelince konuşuruz
Webdelisi; teşekkürler arkadaşım, karar verdiğimde gelirim, o zaman konuşuruz oldu mu?

Ben ailemden böyle gördüğüm için suçlanacaksam yine suçlayın, herkese Hayırlı akşamlar.