ZaMaNn_61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben şuan kullanıyorum. 2 yıl oldu alalı hiç bi problem yaşamadım çok güzel telefon. Kardeşime alıcagım bu alcagım telefonu
İmei numarası bildiğim kadarıyla eski takoz telefonlardan kopyalanmış oluyor.Herhangi bi sorun çıktı mı ? Gerek imei ve diğer konular hakkında ? Bende mi alsam acaba ? Samsung candır.