mrks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yalnız mesajlara nofollow kullandığınızıda konuda belirtseniz iyi olurdu NOFOLLOW kullandığınızı bilseler insanlar ona göre yorum eklerler düşüncesindeyim.
Bunu çoğu millet bilir no-follow olduğunu belirtmeme gerek yoktur.