amacdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben de merak ettim 20tl yi 10tlyi mi yüklüyorsunuz?
Evet hocam.


izmit_Lee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20 tl kontoru nasıl 10 tl ye veriyorsunuz? Çalıntı kart ile falan mı alındı ? İnsanlık namına diye birşey yok.
Öncelikle merhaba,çalıntı kart değildir sattığım müşteriye dekont atıyorum,bilgisayar ve kontör alanında bir iş yerim var , iyi forumlar


Netapi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Referans Olarak Gösterdiğiniz Alıntı linkleri başka yere yönlenmektedir lütfen referanslarınızı düzenleyiniz. aksi halde insanları yanıltmaktan satış konunuz sonlandırılacak ve cezalandırılacaksınız.
Düzenledim hocam,o linkler başka forumda ki referanslardı