Sitemizin ipsi banlandı ve outlooktan gönderdiğimiz maillerde blaklist hatası alıyoruz ip blakcliste girmiş.
Blacklistten çıkmak için nasıl bir yol izlemeliyim.
sitenin ip adresini değiştirip ptr ve sfr kaydını yaparsak sorun çözülürmü ipyi değiştirdiğimizi bir yere bildirmemiz gerekirmi yardımcı olursanız sevinirm