Pitekantropus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah yüksek bir bonservis ödemiyorlardır adamın sözleşmesi 2013'te bitiyormuş NTVSpor'daki bilgiye göre.
Bedava gelicek gelirse, kulübüyle sözleşmesini feshedip.