Hocam 1 adet lisansım var dilerseniz 100 TL'yi verebilirim.
İndirime açık son sürüm 3.8.2 olarak gözüküyor.
Eğer dilerseniz özel mesajdan irtibat kurup detayları görüşebiliriz.
İyi çalışmalar.
PM yolladım. Arayış Devam Ediyor...
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:50:39 -->-> Daha önceki mesaj 20:42:27 --
Arkadaşlar, Lisans 3.8.7 içindir. Yani 3.8.7 için lisans arıyorum.