Pirlan kullanıcının yazdığı yazıya istinaden yazıyorum..
9 yıldır bu sektördeyiz ve bursa da ikamet ediyoruz ve ben ilk defa duydum . Sitelerini gezdiğim de ve telefon ile aradığımda sitediki eksikler ve telefondaki telesekreterin de bir otarafa bir bu tarafa yönlendirdiğini gördüm .
Expunge kullanıcısı hangi DC diye sormuş ve böğle bir veri merkezi yok veya farklı bir ithamda bulunmamış yersiz giriş yapmışsınız ve sizin de bursa da ikamet ettiğinizi göz önünde bulundurur isek yeni bir üyelik ile Üyelik tarihi (31-08-2012) mutlaka bağlantınız olduğundan yazma gereği duyduğunu düşündüm .
Bursa da bu işi ciddi yapan 1 veri merkezi vardır oda DGN dir ve bu işi ilk yapan kim ise o kişi bilinir .
Not : özellikle gelip bahsi geçen veri merkezini gezip göreceğim .
Saygılar,
ilhan ULUĞ