Merhaba arkadaşlar,

2 yıllık üniversite kazanan arkadaşım var . Puanı kesilecek die gitmek istiyor puan kesilmiyecekse gitmiyecek. Benim bildiğim 4 yıllıklarda kesinti oluyor 2 yıllıkta olmuyor bilenler yazabilirmi.