Merhaba arkadaşlar,
Konu hakkında bilgili arkadaşların bu konuda fikirlerini alabilir miyim? Piyasaya nasıl girilirse bu sektörde iş yapılır? Hedef kitle ne olmalıdır? İş alanının ihtiyaç duyduğu yenilikler nelerdir? Bayi şeklindeki bir girişimin mi yoksa sağlayıcı şeklinde bir girişimin mi başarılı olacağı? vs.. İnsanlar 3cx gibi başarılı bir sistem varken neden farklı arayışlara yönelirler? fiyat herşey midir ve örneğin; 20TL gibi cuzi bir rakama tüm dünya ile aylık sınırsız konuşabilme vaadi vermek ne kadar mümkündür? Ayrıca pastanın ve rekabetin birbirine oranı konusundada bilgi rica edeceğim.