Hakikaten öyle mi çok sağol aydınlattığın için. Adam banlı olduğu sponsora adsense yazmış ve kazanç olarak aylık 3500-4000 demiş ben de merak ettim acaba adsense ile mi kazanıyordu da banlandı mı diye. Soruma da kendisi zaten cevap vermiş sana laf düşmüyor bu durumda. Kendi kendine çıkarımlar yapıp konuyu bulandırma lütfen. Bunu da zamanında adsense'den aylık 5000-6000 dolarlar kazanmış, günlük 400 doların üstüne çıkmış -ve o ödemeleri almış- biri olarak söylüyorum. Merak ediyorsan gelen çeklerin fotokopileri banka tahsilat makbuzları günlük kazanç raporlarımın çıktıları var gel buyur incele. Herhalde kimin adsense konusuna fransız olduğu o zaman çıkar ortaya.
Benim amacım tartışma yaratmak değil. O parayı adsenseden kazansa ve banlı olsa zaten 3500-4000 yazmaz dimi ?