Konu
Counter Strike Global Offansive Oynayanlar Var mı ?
01-09-2012, 11:56:19
#7
Zendorx
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Joker_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaşlar oyunda bir arkadaşımla teke tek maç yapmam mümkün mü? Sadece ikimiz girebiliyoruz ancak yinede bot oluyor. Botları atamıyor muyuz?
bot_quota "0" komutu ile botları atabilirsiniz.