Joker_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar oyunda bir arkadaşımla teke tek maç yapmam mümkün mü? Sadece ikimiz girebiliyoruz ancak yinede bot oluyor. Botları atamıyor muyuz?
bot_quota "0" komutu ile botları atabilirsiniz.