Benimde şuan kullandığım bir telefon gerçekten güzel alacak arkadaşa öneriyorum bende 730'a aldım üzüldüm 1 aylık telefonu 600'e satmana iyi satışlar.
Teşekkür ederim hocam, üniversite harcı ve ev tutmak için acil nakite ihtiyacım var. o yüzden satıyorum.