Bende 4.600 TL ' lik laptop aldım bir firmadan. 2 kere çekim yapmışlar. Bizde extreye bakmamıştık her ay taksiti 2x şeklinde ödüyorduk.

Hergün arıyoduk v.s sizinki gibi aynen. Üst yetkiliye bağlamıyorlar. Şikayet edeceğiz diyoruz, iplemiyorlar. En sonunda HSBC Genel Müdürüyle konuştuk, Eylül ayı extresine yansıtacaklarını söylediler.

Parayı hâlâ alamadık, avukata verdiğimizde ise iade işleminin 3 ila 6 ay arasında sürdüğünü belirtti.

Hukuki olarak çamura battı yan yattı yapıyorlar, haklılar. Bizim devletimizdeki maliye böyle yaparsa onlarda böyle yapar.

Saça göre tarak. Bilmem anlatabildim mi?