Hayır Kardeşım, Satısıma Engel Oluyorsun ! Yazdıgım Yazıyı Duzguncene Okusaydın Bu Yorumu Yapmazdın. Bımde Zamanında Sadece 2 Adet Satılmıs. Gıt Sımdı aL, Bımden !
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:56:05 -->-> Daha önceki mesaj 17:51:46 --
ya neresi yüksek ya anlamam ben kipada çalışıyorum ve bu fiyata boyle cihaz satmak imkansız neredeyse arkadaşlar.
hayırlı satışlar dostum.
Ha Soyle ya, Hele Şukur Kıymet Bılen Bırı Çıktı. Tesekkur Ederım Kardesım, Sagol.