Böyle olması gerekiyor.Aksi olursa zerre başarılı olamayız.Adamlar resmen bunlar Türkiyede rekabetteler sadece, Türk ligi bunların işi diye biliyorlar.Halbuki böyle olmamalı.Dün hakem verdi resmen maçı.Verilmeyen faullerimiz,Verilmeyen penaltımız,kaç kere elle oynadılar.Sürekli yattılar.Ben bunda da art niyet arıyorum Platininin emridir Moskova için ellerinden geleni yaptılar inşallah Gruplarda Galatasarayla karşılaşırda 2 maçta da eze eze yeneriz. Üstüne birde Sow çok gol kaçırdı.2 Topumuz direkten döndü.İlk yarı erken yediğimiz golün hesabını ödedik resmen.İlk yarı 1-1e getirebilseydik böyle olmazdı.Neticeye gelecek olursak Galatasarayımıza,Trabzonsporumuza,Bursasporumuza canı gönülden başarılar.Biz dün başaramadık.Bugün Bursa ve Trabzon başarsın.30 Ağustos Zafer bayramını tam kutlayalım. Galatasarayımızda başaracak inşallah.
Edit: Dün şunu duydum bakın.Kulüpler sıralamasında 12.sıradaymışız 13.sıraya gerilersek Şampiyonumuz bile ön eleme oynayıp gidebilecekmiş Şampiyonlar ligine.Ve sanırım tek takım yollanabilecek ozaman.Ne kadar acı değilmi? Harcanan paralara bakın.Ama gelin görünki Apoel,Shakthar,Cluj kadar olamıyoruz.Bu sene başarı şart.Biraz zorlasalar iddia ediyorum en kötü Uefa kupasını alırlar bu sene.