oyunculukajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gereken yapıldı. teşekkürler.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:11:53 -->-> Daha önceki mesaj 21:07:27 --



İsteğiniz üzere sitenizi kaldırıyorum. Burada herkes aklı başında insanlar hak yiyecek birileri varsa bunun yolu da var. Alexa toolbar kurmadan da gezebilir.
Ben fırsat buldukça forumu takip edip düzenlemeler yapıyorum. Gruptan çıkacaklar söyleyebilir bende çıkarırım. Siteleri gezmeyenleri yakaladıkça gruptan çıkarıyorum.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:17:53 -->-> Daha önceki mesaj 21:11:53 --

88.2XX.49.245 ip ile gezinmeye başladı.

Hocam gruptan şikayetim yok olması gerekeni önermiştim zaten sizde yapıyormuşsunuz. Artık vakit ayıramayacağım için çıktım.

Şu yüzden yazdım ben gezemediğim halde birileri benim sitemi bu konudan gezerse kul hakkına girerim o yüzden dedim... Sonuçta kişisel olarak yaptığım anlaşmaya sadık kalmalıyım..

Kolay gelsin bol yükselmeler...